Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του homeonline.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά).
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν, όπως σε περίπτωση υφαντικού ελαττώματος).
γ) επιστροφές δεν γίνονται δεκτές λόγω υπαναχώρησης (αλλαγή γνώμης) σε υφάσματα τα οποία έχουν κοπεί με το μέτρο.
Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, μπορείτε να το επιστρέψετε για αντικατάσταση, αφού πρώτα έρθετε σε συνεννόηση με εμάς. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την «Daniel Sasson Μον. ΙΚΕ».
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα της «Daniel Sasson Μον. ΙΚΕ». Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
α. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μέσω e-mail στο info@homeonline.gr ή καλέστε στο τηλέφωνο 210 2325220 και μιλήστε με κάποιον εκπρόσωπο του Homeonline.gr.
β. το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, πλυθεί ή έχει υποστεί επεξεργασία. Δεν φέρουμε ευθύνη και δεν αντικαθιστούμε προϊόντα που καταστράφηκαν από κακή χρήση μη τηρώντας τις προδιαγραφές χρήσης.
γ. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε η «Daniel Sasson Μον. ΙΚΕ» δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα για επιστροφή, αφού καλύπτονται οι ανωτέρω προϋποθέσεις και έχει προηγηθεί επικοινωνία, είναι Ι. Βησσαράκη 3 Αχαρνές, Τ.Κ. 13671.
Αφού εγκριθεί η επιστροφή, θα λάβετε πίσω τα χρήματά σας με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κάνατε την αγορά σας. Θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας εντός μερικών ημερών (τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση), Σας υπενθυμίζουμε ότι οι πληρωμές στην πιστωτική σας κάρτα εξαρτώνται πάντα από την τράπεζά σας. Σε περίπτωση που το ποσό επιστροφής είναι λανθασμένο επικοινωνήστε με την εταιρεία, και θα επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Η Homeonline.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν. Ακόμη η homeonline.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αλλάζει τους όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών.
Σε περίπτωση αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε δικό σας λογαριασμό μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες σε τράπεζα που θα μας υποδείξετε. Σε κάθε περίπτωση έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας τη κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας των, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, λάθη στο παρεχόμενο είδος κ.ά.